Перейти до вмісту
- Виконувати правила перебування пацієнтів у закладі, в тому числі, правила користування мобільним зв’язком.
- Надавати лікуючому лікарю об’єктивну і повну інформацію з питань, що стосується його здоров’я.
- Піклуватися про власне здоров’я, чітко і вчасно виконувати медичні призначення, вказівки медичного персоналу.
- Ставитись до медичного персоналу закладу і до інших пацієнтів з повагою і довірою, не дозволяти собі проявів грубощів та безтактності, дотримуватися загальних етичних норм та правил поведінки, не виявляти будь-яких проявів агресії.
- Не шкодити здоров’ю інших громадян.
- Дотримуватись тиші в усіх приміщеннях закладу охорони здоров’я.
- Підтримувати чистоту та порядок в усіх приміщеннях і території закладу, сміття викидати лише у спеціально призначені для цього урни.
- Обережно поводитися з обладнанням та інвентарем закладу.
- У разі нанесення матеріальних збитків закладу з його вини відшкодовувати матеріальну шкоду в повному обсязі.